sábado, fevereiro 18, 2006

E HOOMAKA HOU AU

Ua holomana'o 'ia e ho'omau i nā ho'olaha 'oiwi ma 'ane'i. E ho'ā'o au e ho'olaha ma loko o ka'u journal 'ē a'e ma livejournal a me myspace.com.

Eia nā happening ma loko o ko'u nohona. Aia kahi mea a'u i ho'ohui ai, he 'oiwi no Waimea mai 'o ia. Kupaianaha i ka mo'omeheu 'oiwi, i ka 'ōlelo, i ka hula a pēlā aku. He pili koko 'o ia i ka 'ohana pe'elua me pō'ahā no molokai mai. He pili koko o ko'u hoahānau, 'oia ho'i 'o ka 'ohana loo. Aia kahi kanaka a'u e hiki ai ke ho'oma'ama'a ka 'ōlelo makuahine.

'Oia mau ka fucking mess ma nā wahi hawai'i ma myspace.com me Lance Larsen, Dot Kamaka, Kevin mai ka hui Kupa'aina, a pēlā aku. 'Ano 'ōpulepule 'o Lance i ka wehewehe 'ana o ka mo'omeheu, me ke aupuni hawai'i a pēlā aku. Nui ka ho'onāukiuki o'u e heluhelu i nā ho'olaha ma 'ō.

Ho'omau ke kūkā ma HawaiianKingdom blog o Jere Krischel me kana ho'olaha, 'o kona mana'o pili i ka Morgan Report. 'Ano luhi roa i ka heluhelu i nā mea iwi 'ino. Fuckers.

I hope to update my other journals at the same time.